Nattöppet hos frisören jo man tackar

1 bra gårdag, bra morgon. eller inte bra, den va bra-bättre-bäst typ.
2 har spenderat hela kvällen med håret, kajsa och mamma. Chill jappjapp. Men resultatet blidde väl "ahtja" typ men sånt är livet, man lär väl prova sig fram, right?
3 jag ska sova jätte tidigt ikväll för imorgon har jag en stor dag (kanske inte för mig men säkert för många andra).
4 idag när jag och mamma va i avesta så fick jag ett nytt kamerastativ, mitt gamla har blivit stulet så investerade i ett nytt. det är precis likadant som de gamla så ingen större skillnad eller va man nu ska säga.
5 snart är det nyår och jag har inte utfört min nyårsgrej som jag lovade att jag skulle göra. panik i min hjärna. plus att jag inte vet vad jag ska bära på nyår. kajsa skulle vara lite hjälp men hon gjorde allt 2577 ggr svårare.
6 klockan är snart tolv. spökena kommer och jag ska kolla på skräck film. närå. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback