Jag vill kasta loss och lära mig slåss, raka av allt hår och bäras ut på bår

Oj! Hej bloggen och hej 2012. Jag har massa att berätta, massa som har hänt! Har inte bloggat på länge då jag prioriterat andra saker som är så mycket viktigare. Men vart ska jag börja liksom?
- Jag har flyttat hem
- Jag har bytt skola
Jag har alltså flyttat hem igen (flyttlasset gick i onsdags) från Uppsala till mitt älskade Västerfärnebo. Jag har inte trivts i Uppsala punkt slut. Inge mer med det! Nu ser jag framåt och hoppas på ett bättre år. Nu går jag i skola i Avesta och bor hemma i mitt rum med min familj (<33333). Nu ska jag hitta tillbaka till mina rutiner och mina vänner. Nu ska jag inte grubbla mer om vad som skulle hänt om jag valt att göra si och så. Nu ska jag leva mohaha. Uppsala har varit ett äventyr och jag har lärt mig mycket och känner mig mer vuxen (fast jag aldrig kommer växa upp) men det var inget för mig. Ett avslutat kapitel, det var väl ett fint avslut?
Om jag har tid ska jag försöka summera 2011.


Kommentarer
» du vet vem :)

du kan hälsa på mig i skolan ;)

2012-01-13 17:02:09
» Frida

Men du, vad bra för dig!! :) Hoppas det känns bättre. :)

2012-01-15 20:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback